תפריט אתר

איך לשפר יחסי המרה באתר האינטרנט

כמה תעבורה יש באתר שלך? כמה גולשים נכנסים אליו מדי יום וכמה זמן הם מבלים בו? מהן הפעולות שמבצעים הגולשים, והאם אלו הפעולות הנכונות, אותן הגדרת בעת תהליך בניית האתר? כיצד ניתן לטייב את המספרים, וכיצד להעלות את יחס ההמרה שבין מספר המבקרים באתר ומספר מבצעי הפעולות?

מה זה בכלל יחס המרה?

יחס המרה הוא היחס בין מספר הגולשים שנכנסו לאתר לבין אלה שאכן ביצעו בו פעולה כלשהי (כגון השארת פרטים ליצירת קשר או ביצוע רכישה). לדוגמה, אם לאתר מסוים נכנסו 100 גולשים אולם רק 2 מהם ביצעו רכישה, הרי שיחס ההמרה הוא 2%. בעולם בניית האתרים יש להפריד בין גולשים מתעניינים לבין גולשים אפקטיביים, כשהאחרונים הם הגולשים המקיימים את יעדי האתר כפי שנקבעו בעת בניית האתר. אלה הם גם הגולשים דרכם ניתן להעריך את אפקטיביות פעילויות הקידום, המבוצעות על ידי חברת בניית אתרים.

גיוס הסטטיסטיקה לשיפור יחס ההמרה

הכלים הסטטיסטיים שקיבלת בעת תהליך בניית האתר יוכלו לסייע בשיפור יחס ההמרה:
תוכנת סטטיסטיקה תספק נתונים מהימנים אודות תנועת הגולשים באתר ופעולותיהם.
חפש את העמודים הזוכים לתעבורה הגבוהה ביותר. אלו הם העמודים החשובים ביותר באתר, ויש להיעזר בחברת בניית אתרים על מנת לשפר אותם ככל האפשר.
אם יש עמודים בהם זמן השהייה קטן במיוחד, תוכלו להיעזר בחברת בניית אתרים על מנת לבדוק מה מבריח את הגולשים. יתכן וקיים מרחק גדול מדי בין מילות המפתח שהוגדרו לעמוד בעת בניית האתר ובין התוכן שלו?
אם הגולשים אינם נעים בין דפי האתר, יש לבדוק האם בעת בניית האתר הוגדרו מספיק קישורים פנימיים? והאם אלה קישורים פנימיים איכותיים?

המפתח לשיפור יחס ההמרה – תקשורת עם הגולש

על מנת לגרום לגולשים לבצע פעולה באתר, הם צריכים לדעת כי האתר אמין ובנוי כדי לספק להם את המוצר שביקשו. לשם כך, אתה, בעל האתר, נדרש להוסיף בתהליך בניית האתר את מירב הדרכים ליצירת קשר. לדוגמה, השאירו מקום ספציפי ומודגש, המכסה את מדיניות השירות והחזרת מוצרים. הוסיפו שירות לקוחות (שיחת חינם, צ'אט ישיר או לכל הפחות מקום ברור להשארת פרטים). כמו כן, במידה ומדובר באתר מכירתי, בקשו מחברת בניית אתרים לכלול בו את כל מנגנוני הסליקה הנדרשים.

בניית אתרים ויחס המרה יכולים תמיד להיות טובים יותר

אתרי אינטרנט תמיד יכולים לשאוף ליחס המרה גבוה יותר. גם חברות בניית אתרים מתקשות לנקוב ביחס המרה אידיאלי לאתר, אולם מחקרים מראים כי יחס המרה של 2% הוא סביר לאתרים ישראלים, ויחס המרה של 7% הוא המרבי בדרך כלל. בניית אתרים מסוגים שונים מעמידה אתגרים גם בתחום יחסי ההמרה, וברור כי במישור זה קיימת בניית אתרים "קלה" יחסית (למשל, אתרי מכירת כרטיסי קולנוע, בהם יחס ההמרה הוא גבוה), לעומת בניית אתרים המוכרים מוצרים בשוק תחרותי או קטן יותר.

חשיבותה של חברת בניית אתרים (רק My Web כן?) בשיפור יחס המרה

בסופו של דבר, הדרך הטובה ביותר להעלות את יחס ההמרה היא לפנות לחברת בניית אתרים המתמחה בתחום זה. זאת על מנת שתבדוק ותשקלל את הליקויים שבאתר, ותפיק הצעה מסודרת אודות הפעולות שיש לבצע בכדי לשפר את אפקטיביות האתר ויחס ההמרה המושג דרכו.

My-Web - בניית אתרים ופיתוח עסקים באינטרנט

באופן אבסורדי, הצעד הראשון הוא הכי קשה. למה אבסורדי?
כי דווקא הצעד הראשון לא מצריך ממך כלום!
לא תקציב, לא תכנים, לא איפיון, לא החלטות גורליות.
אז בוא תשאיר שם וטלפון ותן לנו לחזור אלייך,
לפחות תשמע פרטים.
איך אומרים אצלנו...
לשמוע לא עולה כסף

השאר פרטים

לקוחות החברה

×